Profesionalni strojevi Gianni Ferrari PG SU MOĆNI I KOMPAKTNI. Sustav za sakupljanje turbina integriran je u stroj: bez vanjskih dijelova koji opterećuju i s nenadmašnim kapacitetom sakupljanja. Gianni Ferrari PG je višenamjenski stroj za održavanje zelenih površina i otvorenih prostora. Specijalizirajući se za rezanje i sakupljanje trave, također sjajan u mnogim drugim primjenama.

Profesionalni strojevi Gianni Ferrari PG SU MOĆNI I KOMPAKTNI. Sustav za sakupljanje integriran je u stroj: bez vanjskih dijelova koji opterećuju i s nenadmašnim kapacitetom sakupljanja.

Gianni Ferrari PG je višenamjenski stroj za održavanje zelenih površina i otvorenih prostora. Specijalizirajući se za rezanje i sakupljanje trave sjajno u mnogim drugim primjenama.

Profesionalni strojevi Gianni Ferrari PG SU MOĆNI I KOMPAKTNI. Sustav za sakupljanje turbina integriran je u stroj: bez vanjskih dijelova koji opterećuju i s nenadmašnim kapacitetom sakupljanja. Gianni Ferrari PG je višenamjenski stroj za održavanje zelenih površina i otvorenih prostora. Specijalizirajući se za rezanje i sakupljanje trave, također sjajan u mnogim drugim primjenama.
Profesionalni strojevi Gianni Ferrari PG SU MOĆNI I KOMPAKTNI. Sustav za sakupljanje turbina integriran je u stroj: bez vanjskih dijelova koji opterećuju i s nenadmašnim kapacitetom sakupljanja. Gianni Ferrari PG je višenamjenski stroj za održavanje zelenih površina i otvorenih prostora. Specijalizirajući se za rezanje i sakupljanje trave, također sjajan u mnogim drugim primjenama.

PREDNJA PALUBA
Bolja kvaliteta rezanja jer se trava ne sabija prije košenja
Bolja vidljivost i udobnost za rukovatelja
Bolja upravljivost i rez na područjima do kojih se ne može doći sredinom postavljenim palubama
Bolje praćenje terena i vrhunska završna obrada, stvar koju srednje postavljene palube ne mogu postići
Lakši pristup za održavanje palube

MOTOR
Serija PG opremljena je profesionalnim benzinskim i dizelskim motorima s malim emisijama koji udovoljavaju trenutnim smjernicama protiv onečišćenja. Dvocilindrični benzinski motori opremljeni su dvostrukim zračnim filterom i sustavom podmazivanja pod pritiskom s uljnim filtrom. Te značajke povećavaju zaštitu i trajnost motora. Za maksimalne performanse dostupni su 3-cilindrični dizelski motori s tekućim hlađenjem. Kombinirani hladnjak za vodu i ulje s perajom protiv začepljenja velikodušne je veličine i osigurava visoku izmjenu topline čak i u teškim uvjetima, kako bi se postigla dugotrajnost motora, ulja i hidrauličkih komponenata. Sustav filtra sa samočišćenim ciklonskim predfilterom štiti motor i produžava mu vijek trajanja.

ECO-DRIVE ™
Dizelski modeli opremljeni su izbornikom Eco-Drive ™ za učinkovitiju i ugodniju upotrebu. U načinu rada Eco-Drive, motor, kardansko vratilo i sabirna turbina rade na smanjenoj brzini radi dobre potrošnje goriva i niske razine buke. U težim radnim situacijama može se odabrati način pojačanja, pri čemu motor, kardansko vratilo i turbina za sabiranje rade u punim okretajima.

UPRAVLJANJA
Servo upravljač djeluje na stražnje kotače, osiguravajući preciznost i brzinu, smanjujući umor rukovatelja i radno vrijeme. Dostupna je verzija sa stražnjim dvostrukim kotačima za izuzetno mali radijus okretanja i lako rukovanje. Izvedba s 4 kotača ima oscilirajuću stražnju osovinu, što omogućuje mali radijus okretanja, kao i stabilnost i sigurnost pri prelasku kosina.

PRIJENOS
Prednja osovina sastoji se od diferencijalnog sklopa koji povezuje dva reduktora u uljnim kupkama, koji prenose pogon na kotače. Sustav prijenosa je vrlo učinkovit jer hidraulični aksijalni klipni motor osigurava visoke performanse. U teškim uvjetima (neravna podloga, nagibi ili loše prianjanje) mehanički diferencijal sa 100% blokadom osigurava da se sav raspoloživi okretni moment osovine prenese na kotač nudeći bolje prianjanje, osiguravajući uvijek izvrsnu vuču.

Modeli sa 4WD-om usvajaju jedinstveni uređaj HTC ™ (Hydrostatic Traction Control) koji pruža značajne prednosti, uključujući:
sprječavanje oštećenja volana na travnjaku prilikom upravljanja, uklanjanjem proklizavanja uzrokovanog efektom povlačenja;
osiguravajući stalni pogon na sva 4 kotača radi povećanja sigurnosti rukovatelja. To je vrlo važno s obzirom na to da prilikom okretanja neka rješenja na tržištu isključuju vuču na jednom ili dva kotača, čime se gubi privilegija 4WD-a na štetu sigurnosti.

Scroll to top